Wednesday, February 23, 2022

Wurmloch – The Gloaming Tide review

EP – The Gloaming Tide

Godina – 2021

Izdavač – Samoizdanje/Narcoleptica Production (CD)

Wurmloch je srpski jednočlani funeral doom metal projekat iz Temerina, koji je oformio Árpád Takács 2017. godine. Objavio je “The Gloaming Tide” EP kao samoizdanje 26. Septembra 2021. godine, i posle na CD-u 10. Februara 2022. godine preko ruske izdavačke kuće Narcoleptica Productions. EP ima ukupno 3 pesme, sve snimljene u Illuminatio studiju tokom proleća 2021. godine, i posle miksovane i masterovane u Wurmloch studiju.

Pored Arpada koji je zadužen za vokal, gitare i klavijature, učestvovali su Tara Kerac (aranžmani za bubanj), Károly Burai (bass), Vladimir Uzelac (bubanj, mix, master) i Jelena Micić (klavijature na 3. pesmi). Kad je njegov prethodni bend Tales of Dark prestao sa radom 2017. godine, Arpad je nastavio da se bavi muzikom, što je dovelo do nastanka projekta Wurmloch i ovog EP-a. Možda je kratak uvod u njegov noviji rad, ali se istim lepo predstavio i čuje se da rad ima potencijal.

Pesme su u duhu mračnog i melanholičnog funeral doom metala sa sporim riffovima koji imaju dodatak tragičnih melodija, dubokim growl vokalima koji zvuče kao da se guši sopstvenom krvlju dok peva, dugačkim tekstovima bogatog rečnika sa jakim osećanjima tuge i samoće, i lep dodatak klavijatura sa ubačenim zvonom na prvoj pesmi, što je u mojoj glavi prilikom slušanja stvorilo atmosferu haotičnog horora i proživljavanja agonije.

Voleo bih da čujem još od projekta Wurmloch, jer lično smatram da ovakav ambiciozan rad zaslužuje više od pohvale onih koji su poslušali EP. Iako ima samo tri pesme, od te tri bih izdvojio Monarch of Obsidian Tears kao najdražu, jer mi se dopada koliko je mračna i tmurna. Verujem da se u međuvremenu radi postepeno na novom Wurmloch materijalu, i nadam se da nećemo morati dugo da čekamo da čujemo isti. Za sve ljubitelje funeral doom-a, preporučujem ovaj EP i nadam se da ćete uživati.