Search This Blog

Tuesday, February 1, 2022

Plamen Iskona review

                                                  Država – Srbija 

Godina je 2007,dolazi ortak po mene i kaže "spremaj se idemo u Rumu,sviraju neki blekeri".

Mlad i žedan crnog metala odmah sam zgrabio ono malo para što sam našao po džepovima prljavih pantalona i pravac Ruma!Iako nisam čuo niti jednu pesmu benda otišao sam na svirku samim tim jer je bilo u pitanju old school black metal rokanje sa malo posoljeno thrash metala.



Pored smrzavanja na stanici,ispijanja šugavog Lav piva i ubijanja dosade čekajućo voz,mogu da kažem da je svirka bila sasvim solidna sa obzirom da je bio u pitanju bend koji je tada imao samo demo snimak "Behold Dark Realm" i nije imao bassistu.Rafalno rokanje bubnjara Vladimira Milovanovića i užasno moćno raw vrištanje Alekstanda Riste uz pratnju black-thrash riffova me je oduvalo dovoljno dobro da sam odmah kući zaskočio Myspace da ih nadjem.


Nakon nekoliko nastupa bend je ubrzo izbacio drugi demo"The Arrival Of Demonic Regime"Na kojim se nalazi 5 pesama sa probe,pravi rehearsal zvuk!

Nakon nekog vremena 2008 godine bend pronalazi bassistu Sachnoth iz benda Behest.To je bio i poslednji put kada sam ih gledao uživo.

Svirka je bila energičnija i moćnija nego pre uprkos malom broju publike. Nakon toga bend izbacuje svoj finalni demo "Flaming Tongues Of Khaos" i na žalost kao većina nastao je raspad benda zbog gubitka vremena.Plamen Iskona je kratko trajao ali je postao deo mene koji me uvek baca u nostalgiju početnih black metal dana kada je sve bilo uzbudljivije i novo,a samim tim i mračnije!


Za ljubitelje Dark Throna i generalno Sakndinavske škole sviranja black metala ova muzika će svakome da prija,pogotovo podizanje energije uz thrash metal riffove zahvaljujući gitaristi Morpheusu koji je veliki ljubitelj Nemačke škole old school thrash metala.Uvek ću voleti da poslušam pesme kao "Sveta Krv,Isčekujući" sirove,a opet melodične na nekim delovima kao pesma "Praskozorije zla" sa melodičanim riffom koji me užasno podseća na Tsjuder sto je za pohvalu!

Kao i uvek lepe stvari jako kratko traju ali opet ostaju zakovani u sećanju na magično vreme.



Autor teksta-Nocturnal Goatlord

No comments:

Post a Comment