Wednesday, February 1, 2023

Niflungar-Wolf Battalion EP recenzija

EP – Wolf Battalion

Izdavač – Grom Records

Godina – 2023

WOLF BATTALION je novo EP izdanje benda Niflungar, i ja prosto ne mogu da sakrijem i potisnem svoje oduševljenje ovim maestralnim izdanjem! Da ne bi zalazili u kliše kako ja sad objašnjavam zašto je ovo izadnje dobro ili loše, i obrazlažem o kom žanru ili više njih se radi, zaobići ću sve nepotrebno pametovanje i preći odmah na samu suštinu.Još pre par meseci imao sam tu čast da čujem uvodnu traku „Homo Homini Lupus Est“ i istog trena sam prosto znao da će ovo izdanje postati kult među onima koji ovu priču doživljavaju i cene više od života.

Ova muzika tj. ovo umetničko delo odiše posvećenošću i emocijama. Nema ovde nikakvog pretvaranja i dodvoravanja masi, trendovima i modernim strujama, niti suvoparnog pokušaja da se bude „old school“, iz ovih traka prosto zrači onaj iskonski jebeni blek metal duh koji reže poput užarenog noža! Nijedna nota nije višak i sve što bi se dodalo preko ovog bilo bi suvišno, tako da tvrdim da je ovo izdanje ključni momenat u diskografiji Niflungara.

Atmosfera samog dela ovde igra jako bitnu ulogu. Jaka i sveobuhvatna, ona prosto uvlači u svoj svet bez ikakvog kompromisa. Odvodi vas u svet vukova davnina čiji krici odjekuju u večnosti i čiji eho mi slušamo crpeći iz njega snagu i volju za dalji put. Ove himne najavile su oluju novog talasa koji dolazi, polako ali stameno i hrabro. Niflungar nam je kristalno jasno dao naznake snage, posvećenosti i odanosti koja se krije iza ovakvog izdanja, jer ovo nije samo muzički album, ovo je prozor u jedan svet u kome koračaju individue, oni koji lutaju ali nisu izgubljeni, oni koji u sebi nose vatru i led pradavnina!Ovo je muzika radi muzike, umetnost radi umetnosti, rifovi, melodije i vokali koji služe samoj kompoziciji. Po meni, u tome se ogleda iskrena ljubav ka onome šta težiš da stvoriš, i jedino tako se dopire do srca i duša onih koji će ovo delo da poštuju i slušaju, onih koji cene to isto što ceni i autor.

Nema potrebe baljezgati o produkciji, kako treba ili kako ne treba, da li pripada nečemu ili ne, jer iskreno nikoga nije ni briga za takva mišljenja. Ovakva izdanja zahtevaju da neko gleda dublje od toga, da oseti i da doživi, i ako to nije moguće idite dalje, ostavite ovaj svet onima koji zaista tu pripadaju.

I za kraj, onima koji bar malo dele mišljenje sa mnom želim ugodno slušanje i putovanje kroz svet koji kroji Niflungar!

Autor teksta-Volkh

Facebook: